Please wait, loading...

Popis služieb

Popis služieb

Funkčný tréning

Funkčný tréning predstavuje cviky, ktoré majú priamu spojitosť s aktivitami a pohybmi z každodenného života. Sú to pohyby v prvom rade prirodzené – ide o univerzálne pohybové modely, naše telo ich pozná. Sú pre život esenciálne, preto ako pohyby, tak aj funkčné cviky sú bezpečné. Izolované pohyby v živote nevyužívame, preto funkčný tréning pozná len komplexné pohyby, súbor pohybov pri ktorých sa zapája viac svalových partii naraz a pracujú vo vzájomnej súvislosti. Či chcete podávať vrcholové športové výkony,  alebo zdvihnúť svoje dieťa, ťažký nákup, zraneného kamaráta bez strachu o vlastné kĺby – funkčný tréning vás na tieto výzvy v živote pripraví.

Kruhový tréning

Odporúčame ako pre začiatočníkov tak aj pokročilých, tzv. boot camp cvicenie ako ho mnohí poznajú , je obľúbene po celom svete naučí vás základy funkčného tréningu v ľahšej forme , formuje telo , zvyšuje kondíciu zlepši vás fitness level vo výbornej súťaživej atmosfére. Cvičenie formou intervalov plne zábavy a neustále meniacich sa pohybov.

Open gym

Je čas vyhradený čisto len pre teba, ak nestíhaš večernú hodinu alebo ti nevyhovujú naše tréningy , môžeš si zacvičiť čo len chceš, popracovať na svojich slabinách ci vyskúšať si nove techniky cvikov alebo sa prísť len tak pomotať.

Kettlebell

Kettlebell je unikátny a cenovo každému dostupný nástroj na nadobudnutie sily, kondície a stratu telesného tuku využívaný rôznymi ľuďmi—od vrcholových športovcov, cez hollywoodske celebrity a vojakov, až po mužov a ženy bez ohľadu na ich fyzickú zdatnosť. Výsledkom je už len odolné a zdravé telo.

Začiatočnícky kurz

Keď chceš začas je to ideálna voľba pre teba. Ako robiť technicky správne drep? Alebo klik, wallball atď. ? . Funkčný tréning ktorý vás dostane do obrazu, základy funkčných pohybov,  v pohodovom tempe je najlepšia možnosť keď rozmýšľate, že sa začnete trosku hýbať, gymnastika , kettlebells, g-flex, hrazda a mnoho iného.

Osobné tréningy

Čas a tréning je venovaný čisto len tebe , one to one -program  priamo na požiadavky klienta.

Bodyweight

Bodyweight je silové cvičenie , ktoré nevyžaduje používanie závaží  alebo silových strojov. Bodyweight cviky zvyšujú rozsah biomotorickych  schopností, vrátane sily, vytrvalosti, rýchlosti, pružnosti a rovnováhy. Cvičenia s vlastným telom neprinášajú benefity len mladým ľudom, ale aj staršej generácií, sú prínosom zvýšenia podielu svalovej hmoty, zlepšenia mobility a hustoty kostí.
Bodyweight cviky sú vo všeobecnosti rozdelené do 4 skupín : Tlak/Ťah/Core(stredová čast‘ tela) /Nohy. Existujú rôzne variácie cvikov, ktoré sa dajú prispôsobiť‘ pohybovým schopnostiam precvičujúceho.

G-flex

Je pokročila forma veľmi známeho TRX, g-flex ti prináša oveľa funkčnejší tréning oproti TRX.